Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

My Obsession - Εμμονή μου

Hello, again! This is Solid Snake and I'm back for a new post. Only this time, this "poetic moment" will be completely different from the other ones as it is written in greek. So I'm gonna switch over to that for now. You can always use the translate option but, as you probably know, it doesn't work well with poems. So thanks for visiting!

Καλώς ήρθατε λοιπόν (και στα ελληνικά).. Το ποίημα που ακολουθεί είναι μια συλλογή από στιχάκια με ενιαίο νόημα, γραμμένα όμως από διαφορετικά άτομα. Το αποτέλεσμα είναι όμορφο και δεν χάνει την συνοχή του. Ελπίζω να σας αρέσει.. (Οι συντελεστές στο τέλος).

«Εμμονή μου»


Όπου κοιτάξω είσαι εκεί
και στο νερό που πίνω
καθε γουλιά, κάθε πνοή
και δάκρυ που δε χύνω

Και όσο και αν θέλω δεν μπορώ
την όψη σου να σβήνω
η μόνη μου διαφυγή
τα μάτια μου να κλείνω

Με κοίταξες σαν έφυγες
και μένα αυτό με γιάνει
θα σαι για μένα ανατολή
που η δύση δε την φτάνει

Είπα να σβήσω τα παλιά
να βρώ αγάπη άλλη
μα η πυξίδα της καρδιάς
εσένα δείχνει πάλι

Δεν πρέπει πιά να νοσταλγώ
ούτε και να ελπίζω
πως στου μυαλού σου τα στενά
θα ξανατριγυρίζω

Πως να σου πώ πως σ’αγαπώ
που αρχίζω να δακρύζω
αφού ξέρω ότι θα πείς
να πάψω να ελπίζω

Πώς να σε βγάλω απ’ την καρδιά μου
που σ’ έχει αγαπήσει
και μόνο που θα της το πώ
μπορεί να σταματήσει

Μόνο εσένα αγαπώ,
κι απ' όλους τό χω κρύψει
ότι μακριά σου τώρα ζώ
ζωή γεμάτη θλίψη

Νά ταν τα όνειρα βροχή
και η αλήθεια ψέμα
και στη ζεστή σου αγκαλιά
να είχες τώρα εμένα

Όταν μαζί σου ήμουνα
δεν σταματούσα να πετώ
τώρα που με εγκατέλειψες
πέφτω μονάχος στο κενό

Λίγο πριν εξαφανιστείς
μού πες ξανά θα ανταμωθούμε
μα τώρα κι οι δυο σαν εχθροί
μονο ξεχωριστά θα ζούμε

Λένε πως η απόσταση χωρίζει καρδιές
Κάνει αγάπες να ανήκουν στο χθες
Μα παρόλο που τώρα είσαι μακριά μου
Σε εσένα θα ανήκει πάντα η καρδιά μου

Έχω καρδιά που δεν ξεχνά
θυμάται και πονάει
Σ' αγάπησε, την πρόδωσες
μα ακόμα σ' αγαπάει

Καθώς πυκνά τα σύννεφα αργά ξεκαθαρίζουν,
και το φεγγάρι σιωπηλά με λάμψη το στολίζουν
και πάνω που σε ξέχασα και είχα ηρεμήσει
η σκέψη σου ξαναγυρνά και δάκρυα με γεμίζει

Μία ευχή έχω βαθιά
κρυμμενη μέσα στην καρδιά
όλα να αλλάζαν ξαφνικά
και να σε έβλεπα ξανά

Να βάλω θέλω στην καρδιά
κάποιον που να σου μοιάζει
να πάψει η απουσία σου
τόσο να με τρομάζει

Χρόνια μονάχος προσπαθώ
απ' το μυαλό μου να σε βγάλω
μήπως μπορέσω τη ζωή
στα χέρια μου να ξαναπάρω


Η συγγραφή του έγινε με τον εξής τρόπο.. Κάθε ένας έγραφε από 4 στίχους. Ο επόμενος έπρεπε να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος με άλλους 4 στίχους χωρίς όμως να αλλάξει το ύφος. Για την καλύτερη διαδοχή των στίχων έχω αλλάξει ελαφρώς τη σειρά τους. Ελπίζω να σας άρεσε.

Συντελεστές (Διακρίνονται χρωματικά στους στίχους) :
Wasoula.de
Giotaki F
Solid Snake

Thanks for visiting, more to come soon!
Solid Snake

2 σχόλια:

  1. Μια ιδέα που εξελίχθηκε σε κάτι πολύ ωραίο!! Μπράβο παιδιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικη ιδεα!!!μπραβο solid που το σκεφτηκες κ μπραβο σε ολους!!
    αν θες κ κανα δικο μου στιχο να μου πεις ε?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή