Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

My Life In Your Eyeshine - Η Ζωή Μου Στη Ματιά Σου

This is Solid Snake and I'm back with a new addition to my collection of poems. Once again it is written in greek, so you might wanna translate it in order to get an idea of what it means. No I haven't switched to greek, maybe this is the last one.. so I hope you still enjoy your stay and I still hope to see you again.

Για άλλη μια φορά στο ποίημα που ακολουθεί χρησιμοποιήθηκε η ίδια μέθοδος με το προηγούμενο. Και αυτή τη φορά περισσότερα από ένα άτομα συνεργάστηκαν με έναν ενιαίο στόχο και το αποτέλεσμα είναι και πάλι όμορφο και με καλή συνοχή. Αυτή τη φορά, οι στίχοι είναι στραμμένοι πρός τη θετική πλευρά του ζητήματος. Θα καταλάβετε τί εννοώ αμέσως μόλις αρχίσετε να το διαβάζετε. Ελπίζω να σας αρέσει λοιπόν. (Και πάλι οι συντελεστές είναι στο τέλος).

«Η Ζωή Μου Στη Ματιά Σου»

 Είναι τα μάτια σου ουρανός
μέσα τους ταξιδεύω
βρίσκω κόσμους μαγικούς
και το φιλί σου κλέβω


Μα ούτε μάτια, ούτε στόμα
ούτε όλα μαζί ενωμένα
δεν επαρκούν για να σου πώ
όσα αγαπώ σε σένα


Όσα ποτέ μου έχω βρει
κι όσα για πάντα έχω χάσει
βρίσκοντας την αγάπη σου
τα έχω ξεπεράσει


Πόσο μωρό μου σ' αγαπώ
και ένας στραβός το βλέπει
και εσύ μου λές δεν γίνεται
δεν κάνει και δεν πρέπει


Είναι στιγμή μοναδική
όταν τα μάτια σου δειλά ανοίγεις
και σ’αγαπώ κάθε πρωί
μου σιγοψιθυρίζεις


Όταν σε έπλασε ο Θεός
δέν είχε φέξει ακόμα
γι' αυτό πήραν τα μάτια σου
του φεγγαριού το χρώμα


Και άν πέφταν τ’ άστρα σα βροχή
και η νύχτα γίνει μέρα
το φώς δε θα ταν αρκετό
να λάμψει σαν εσένα


Αν κάτι σε στεναχωρεί πολύ
και σε γυρνάει πίσω
τότε τα δάκρυα μ' ένα φιλί
με μιάς γλυκά θα σου σκουπίσω


Πιο εύκολο μου φαίνεται
τ’ αστέρια να μετρήσω
παρά εσένα αγάπη μου
να αντικαταστήσω


Όπου και αν γράψω σ’ αγαπώ
με τον καιρό θα σβήσει
γι’ αυτό το γράφω στην καρδιά
και ώσπου να ζώ θα ζήσει


Μπορεί να είμαστε μακριά
πολλά να μας χωρίζουν
μα η καρδιά και η σκέψη μας
σύνορα δεν γνωρίζουν


Συντελεστές:
Wasoula.de
Giotaki F
Eleu9eria M
Solid Snake

Thanks for reading!
More to come soon.. so stay tuned!
Solid Snake

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου